utorak, 3. studenoga 2015.

Haljine

Haljine za maturu





















Haljine za maturu su većinom otmjene duge haljine. Predstavljaju jednu od najvažnijih noći u životu! Meni se sviđaju duge plave haljine kao što je ova na slici.

Haljine za krizmu




















Haljine za krizmu su većinom kratke tj. do koljena. Stavila sam ovu sliku zato što mi je predivna lijeva, tamnoplava haljina.

Haljine za sve prigode





















Haljine za sve prigode mogu biti i duge i kratke, po želji. Zapravo svatko ima svoj stil, meni se najviše sviđaju ovakve haljine sa cvjetnim uzorkom.

Broj komentara: 11:

  1. Koliko kosta ova duga plava haljina i na koji nacin se moze naruciti? Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijep pozdrav,maturantkinja sam i svidjela mi se ova druga tamno-plava haljina,kako bih mogla da je narucim?

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni su haljine drage kad ih nadjem u svojoj velicini... mogu izdrzat sa suknjama i kiltovima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav Cjena dugih haljina sa slike

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav,koliko košta duga plava haljina😊

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav,kako se moze naruciti ova duga plava haljina?

    OdgovoriIzbriši
  7. Koliko košta tamno plava haljina i kako da je narucim

    OdgovoriIzbriši